Жоспар
кәсіптік бағдарлау жұмысының
Ақмола облысы Басқармасы жанындағы Біржан сал ауданы бойынша Баймырза негізгі орта мектебі "КММ»
2020-2021 жыл
Мақсаттары: білім беру бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіби бағдарлы қолдау көрсету, оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.
Міндеттері: оқушылардың оқу бейіндері бойынша бөлу үшін олардың артықшылықтары, бейімділіктері мен мүмкіндіктері туралы деректер алу; элективті курстар сабақтарында және тәрбие жұмысында қолданылатын кешенді және дәстүрлі емес нысандар мен әдістердің есебінен бейінді оқытудың вариативтілігінің кең диапазонын қамтамасыз ету; жұмысқа орналасудың қиындығын болжауға оңай оқушылардың кейбір топтарына қосымша қолдау көрсету (бұл біздің "қиын", тұрмысы нашар отбасынан шыққан балалар); қосымша және кәсіптік білім беру мекемелерімен, сондай-ақ қала кәсіпорындарымен мектептің жоғары сатысындағы кооперацияның икемді жүйесін әзірлеу.
Жоспарды іске асыру педагогтердің, жалпы білім беру мекемесі оқушыларының ата-аналарының сұранысқа ие кәсіби кадрларды даярлауға бағытталған кәсіптік бағдарлау іс-шараларын өткізуге белсенді қатысуын көздейді.
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
Білім алушылардың кәсіптік бағдарлануын ұйымдастыруға бағытталған іс-шараларды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету |
||
|
|
|
Еңбек нарығының талаптарына сәйкес білім алушыларды кәсіптік бағдарлауға бағытталған бағдарламаларды (шаралар кешенін, жұмыс жоспарларын,оның ішінде білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеуді, педагог қызметкерлермен әдістемелік жұмысты және т. б.) әзірлеу және бекіту |
Оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры |
Кәсіптік бағдар беру бойынша жаңа әдістемелік әдебиеттерге шолу, мектеп кітапханасында "Адам және мамандық" кітап көрмесін өткізу» |
Заведующий библиотекой |
|
Бұйрықтар шығару: оқу жылына кәсіптік бағдар беру бойынша жұмыс жоспары туралы; кәсіптік бағдарлау жұмысы бойынша үйлестірушіні (жауапты) тағайындау |
Қыркүйек
|
Мектеп директоры |
Білім алушылармен және олардың ата-аналарымен оқу жылына кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспарын дайындау |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Білім алушыларды оқу жылына еңбек нарығына кәсіптік бағдарлау және бейімдеу бойынша бағдарлама әзірлеу |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||
9-сынып түлектерінің жұмысқа орналасуы мен кәсіптік білім беру мекемелеріне түсуін талдау мәселесі бойынша директор жанындағы кеңес |
Тамыз
|
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
"Жаңа оқу жылына кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары туралы" мәселені қарау» |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Профконсультация зерттеу бойынша оқушы тұлғасын: "Білім алушылардың мамандық таңдауға дайындығын зерттеу" (5-6 сыныптар)); "Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктері мен қабілеттерін зерттеу" (7-8 сыныптар); "Білім алушылардың бейімділігі мен қызығушылықтарын зерттеу" (9-сыныптар); |
Оқу жылы ағымында
|
Педагог-психолог |
Директор жанындағы кәсіптік бағдар беру нәтижелерін талдау мәселесі және жаңа оқу жылына арналған міндеттер бойынша кеңес |
Қыркүйек
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Тәрбие жұмысының жоспарларын талдау мәселесі бойынша директордың ОТЖ жөніндегі орынбасарының жұмысы " сыныпта кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру» |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|
"Кәсіптік бағдарлау жұмысының теориясы мен практикасы" тақырыбы бойынша сынып жетекшілеріне арналған оқу-әдістемелік семинар: "кәсіптік бағдарлау жұмысы жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық құжаттар» |
Педагог-психолог |
|
Кәсіптік бағдар беру және еңбекке баулу бойынша кітапхана қорын және стендті әдебиеттермен толықтыру |
Кітапхана меңгерушісі |
|
9-сыныптарда пән мұғалімдерінің кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу деңгейін зерделеу мәселесі бойынша директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес |
Қазан
|
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Сынып жетекшілеріне әр түрлі жас топтарындағы білім алушылармен кәсіптік бағдарлау жұмысын жоспарлау бойынша ұсыныстар әзірлеу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары жанындағы сыныпта кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру мәселесі бойынша кеңес |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Сынып жетекшілеріне педагогикалық процесте білім алушылардың кәсіби бағытын есепке алу бойынша ұсыныстар дайындау |
Педагог-психолог |
|
Лекторий үшін педагогикалық ұжымның кәсіптік бағдар беру жұмысы бойынша " құрылымы профориентационного сабақ жоғары сыныптарда. Менің кәсіби болашағым " әдістемесі"» |
Педагог-психолог |
|
Мастер-класс "кәсіптік бағдар беру ребустары» |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|
Оқушылардың өмірі мен кәсіби өзін-өзі анықтау негіздерін қалыптастыру " тақырыбындағы педагогикалық кеңес» |
Қаңтар
|
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы "ата-аналармен олардың балаларына Мамандық таңдау мәселесі бойынша жұмыс істеу әдістері" мәселесін қарау» |
Наурыз
|
|
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы "білім алушыларды кәсіптік бағдарлаудағы сынып жетекшісінің рөлі" мәселесі бойынша кеңес» |
Сәуір-Мамыр
|
|
Білім алушылардың ата-аналарымен жұмыс |
||
Білім алушылардың мамандық, элективті курс таңдау мәселесі бойынша ата-аналармен жеке кеңес беру |
Оқу жылы ағымында
|
Педагог-психолог |
"Балалардың дұрыс кәсіби өзін-өзі анықтауындағы отбасының рөлі" тақырыбындағы ата-аналарға арналған дәріс: "дұрыс кәсіби өзін-өзі анықтаудағы отбасының рөлі» |
Қыркүйек
|
Сынып жетекшісі 9 сынып |
"Бейіналды даярлық" 9-сынып параллеліне арналған ата-аналар жиналысы» |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|
Мамандық таңдаудағы отбасының рөлі " жалпы мектептік ата-аналар жиналысы» |
Педагог-психолог |
|
Балалардың профиль таңдауға қатынасын анықтау мақсатында ата-аналарға сауалнама жүргізу |
Педагог-психолог |
|
Еңбек нарығын және аймақтағы мамандықтарға сұранысты талдау " дөңгелек үстелі» |
Педагог-психолог |
|
|
Қазан
|
|
Дұрыс кәсіби өзін-өзі анықтаудағы отбасының рөлі " психологиялық тренинг» |
Педагог-психолог |
|
Балаларды саналы мамандық таңдауға дайындау бойынша отбасындағы тәрбиенің ең жақсы тәжірибесін жалпылау |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
"Оқыту бейінін таңдау және одан әрі білім беру бағыттары" тақырыбы бойынша ата-аналар сабағы (9-сыныптар) |
Педагог-психолог |
|
Кәсіптік бағдар бойынша ата-аналарға арналған буклет шығару |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
"Балалардың дұрыс кәсіби өзін-өзі анықтауындағы отбасының рөлі" тақырыбындағы ата-аналарға арналған дәрісхана: "Балаға мамандық таңдауға қалай көмектесуге болады» |
Қараша
|
Педагог-психолог |
Мамандық таңдауға эмоционалды қатынас "психологиялық тренинг» |
|
Педагог-психолог |
Жалпы мектептік ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу " ата-аналар тарапынан кәсіби таңдауды қолдау және қолдау» |
|
Педагог-психолог |
"Балалардың дұрыс кәсіби өзін-өзі анықтауындағы отбасының рөлі" тақырыбындағы ата-аналарға арналған дәрісхана: "отбасындағы еңбек дағдыларын тәрбиелеу (отбасындағы балалардың міндеттері)» |
Наурыз
|
Сынып жетекшілері |
"Өмірдің мәні" және "мамандық таңдау"оқырман конференциясы. Бұл ұғымдар бірдей ме? |
Кітапхана меңгерушісі |
|
Мамандық арқылы табысқа " кітап көрмесі» |
Сәуір
|
Кітапхана меңгерушісі |
Білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды ақпараттық, ұйымдастырушылық-кадрлық және психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету |
||
Сайыстар: сәндік-қолданбалы шығармашылық (5-7 сыныптар); техникалық шығармашылық (8-9 сыныптар); суреттер "Радуга профессий" (1-4 сыныптар); "Менің болашақ мамандығым" (5-8 сыныптар); "біздің отбасымыздың мамандықтары" отбасылық шығармалар (9 сынып); "Жас қожайындар" (5-6 сыныптар); "Жас сәнгерлер "(7-8 сыныптар); кәсіптер "Все работы хороши – выбирай на вкус!"(5-7 сыныптар) |
Оқу жылы ағымында
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Рөлдік ойындар: "Өз жолыңды табу "(5-ші сыныптар); "Менің кәсіби жоспарларым "(6-сыныптар); "Бізге ұсынатын мамандықтар "(7-8 сыныптар); "Мамандықты қалай таңдауға болады?"(9 сынып); |
Педагог-психолог |
|
Кәсіптік бағдарлау тренингі (5-9 сыныптар): "Өзіңді біл»; "Дороги, которые мы выбираем»; "Мамандық таңдау»; "Кәсіби өзін-өзі тану»; "Қабілеттер мен кәсіби фитнес»; "Оқуға қайда бару керек?»; "Мамандық таңдау-жауапты қадам»; "Болашақ мамандық туралы армандаймыз". |
Педагог-психолог |
|
Кітап көрмелері: "Кәсіби таңдау стратегиясы»; "Әркім өз ісінде жұлдыз бола алады»; "Қалай студент болуға болады". |
Кітапхана меңгерушісі |
|
Кітапхана сабақтары: "Мамандықтар барлық уақытта»; "Жаныңа жақын жұмысты таңда»; "Мұнай және адамдар»; "Мамандыққа бастау»; "Мамандықтың ашылуы»; "Мектептен өмірге»; "Өзіне адвокат»; "Мамандық таңдау-маңызды мәселе»; "Қолөнердің дәмін біліңіз»; |
Кітапхана меңгерушісі |
|
Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауы бойынша мектептің педагогикалық персоналына арналған әдебиеттерді таңдау |
Кітапхана меңгерушісі |
|
Білім алушыларға кәсіптік бағдар беру бойынша буклеттер шығару: "Мұхитқа саяхат" мамандығы"»; "Мамандық таңдау-жол таңдау»; |
Сынып жетекшілері |
|
Диагностика нәтижелері және білім беру бағытын таңдау бойынша жеке кеңес беру |
Педагог-психолог |
|
Білім алушылардың мамандық таңдау мәселесі бойынша кеңес беру (ата-аналардың сұрауы бойынша) |
Педагог-психолог |
|
"Адам – адам": әдеби кейіпкерлердің, тарихи тұлғалардың сипаттамаларын талдау, басқалардың мінез-құлқын талдау, еңбек сабақтарында жұмыс істеу, құрдастар арасында қоғамдық-ұйымдастырушылық жұмыс, ұжымдық іс-шараларға, спорттық ойындарға қатысу; "Адам-белгі жүйесі": әр түрлі пәндер бойынша жазбаша жұмыстарды орындау, Оқу, жазбаларды жүргізу, бір тілден екінші тілге аудару, есептеулерді, сызбаларды, схемаларды орындау; "Адам – көркем образ": әдебиет, өнер туындыларының көркемдік ерекшеліктерін талдау, сурет салу, ән айту сабақтарында тапсырмаларды орындау, сыныптың, мектептің эстетикалық дизайнына қатысу, көркемөнерпаздарға қатысу. |
|
|
1-4 сынып оқушыларына арналған кәсіптік бағдар бойынша сынып сағаттары: "Менің қызығушылықтарым әлемі»; "Все работы хороши – выбирай на вкус»; "Біздің ата-анамыздың мамандықтары»; "Әр түрлі, қажетті және маңызды мамандықтар туралы»; "Нан бәріне бас" наубайханаға, пиццерияға Экскурсия 5-8 сынып оқушыларына арналған кәсіптік бағдар бойынша сынып сағаттары: "Мамандықтар әлеміне жол. Адам-техника»; "Біздің елдегі пошта байланысы. Пошта бәріне қажет. Байланыс бөлімшесіне саяхат»; "Мамандықтар әлеміне жол. Адамдарды әдемі ету үшін. Шаштараз. Визажист. Шаштаразға саяхат»; "Мамандықтар әлеміне жол. Заң күзетінде. Құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен кездесу»; 9 сынып оқушыларына арналған кәсіптік бағдар бойынша сынып сағаттары: "Өзіңді-өзің таны»; "Мамандық таңдау мотивтері»; "Кәсіптердің психологиялық сипаттамалары»; "Мектеп түлектері – мұғалімдер»; "Қалай данышпан болуға болады. Шығармашылық адамның өмірлік стратегиясы»; "Еңбек пен шығармашылық өмірдің басты мәні ретінде»; "Өз болашағыңды жаса»; "Кәсіптердің жіктелуі".
|
Сынып жетекшілері |
|
1-4 сынып оқушыларына арналған әңгімелер: "Біздің ата-анамыздың мамандықтары»; "Үстелде нан қалай пайда болды»; "Сирек кездесетін мамандықтар әліппесі»; "Менің мамандығым-кітапханашы»; "Мамандықтар бойынша саяхат»; "Кім десең?»; "Менің болашақ мамандығымның керемет адамдары»; "Мамандықтар туралы кітаптар»; "Денсаулық және мамандық таңдау". 5-8 сынып оқушыларына арналған әңгімелер: "Мамандық таңдаудағы білімнің рөлі»; "Мамандықтар әлемі және ондағы адамның орны»; "Менің ата-анамның жұмысы»; "Кәсіби мансапты неден бастау керек»; "Мамандық адамға қойылатын талаптар»; "Адамның кәсіби қызметі және әлеуметтік мәртебесі»; "Қайсысы маңызды:" кім болу керек "немесе"не болу керек"?»; "Мамандық таңдауға кім және не әсер етеді?»; "Өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және мамандық таңдау". 9 сынып оқушыларына арналған әңгімелер: "Мамандықтар әлемінде»; "Қажетті мамандықты қалай таңдауға болады»; "Все работы хороши – выбирай на вкус»; "Еңбек нарығы дегеніміз не?»; "Еңбек нарығындағы оңтайлы мінез-құлық»; "Адамның кәсіби қасиеттері»; "Кәсіп түрлері. Мамандық формуласы»; "Мамандықтар, мамандықтар, лауазымдар". |
Сынып жетекшілері |
|
Болашақ мамандықтарды анықтау мақсатында кәсіби бейімділікті диагностикалау (9-сыныптар) |
Қыркүйек
|
Педагог-психолог |
Мектеп түлектерінің алдын ала және нақты жұмысқа орналасуы туралы деректер банкін толықтыру |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|
"Мамандықтар туралы не білемін" іскерлік ойыны (5-6 сыныптар) |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Шеберлік және талант " дөңгелек үстелі (9 сыныптар) |
Педагог-психолог |
|
Оқыту бейінін таңдау кезінде олардың кәсіби қызығушылықтарын анықтау мақсатында 9-сынып білім алушыларының диагностикасы |
Қазан
|
Педагог-психолог |
9-сынып түлектеріне кәсіби диагностика жүргізу және кеңес беру " түлек тұлғасының кәсіби бағытын бағалау» |
Педагог-психолог |
|
Сауалнама: "Өзін-өзі бағалау негізінде кәсіби өзін-өзі анықтау" (9-сыныптар); "Мен кім болғым келеді" (7-8 сыныптар). |
Педагог-психолог |
|
"Мамандықтар әлеміне саяхат" викторинасы (7-8 сыныптар)) |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
|
Қараша
|
|
Дөңгелек үстел " еңбек деген не?"(9 сынып) |
Сынып жетекшілері |
|
ІІМ, Қорғаныс министрлігі жүйесінің кәсіптік білім беру мекемелеріне білім алушыларды қабылдау бойынша кәсіптік бағдарлау акциясы |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
"Мамандықтарды кім көбірек біледі?"(5-6 сыныптар) |
Қаңтар
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
"Жақсы мамандықтар қаншалықты көп" конкурстық-ойын-сауық ойыны (7-9 сыныптар) |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
Әдемі істер " мамандықтарының костюмді карнавалы» |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
"Мамандық жолдары" іскерлік ойыны (7-8 сыныптар) |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
"Мамандықтар әлемі туралы не білемін" викторинасы (9-сынып) |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
9-сынып білім алушыларының кәсіби тұлғалық бейінін (қызығушылықтары мен қабілеттерін) диагностикалау |
Ақпан
|
Педагог-психолог |
Дөңгелек үстел "Оздырылды. Бұл не?"(9-сынып) |
Педагог-психолог |
|
"Мүдделер картасы" танымдық қызығушылықтарының жалпы деңгейі мен бағытын диагностикалау (8-ші сыныптар) |
Наурыз
|
Педагог-психолог |
Кәсіби бағдар апталығы |
Сәуір
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Дөңгелек үстел "Оқуға қайда бару керек?"(9-сынып) |
Педагог-психолог |
|
Жоғары сынып оқушыларының бейіналды даярлығы мен бейіндік оқуын ұйымдастыру тиімділігінің мониторингі |
Педагог-психолог |
|
"Әр түрлі қызмет салаларындағы көрнекті адамдар "оқырмандар конференциясы (9-сыныптар) |
Кітапхана меңгерушісі |